x تبلیغات
آذرپالت

مخزن آب افقی

 مخزن آب افقی

مخزن آب افقی از بهترین و پر فروش ترین مدل های مخزن ها می باشند و با داشتن پایه های مخصوص به خود مناسب نصب در انواع ارتفاعات می باشد . 

این مخزن ها به صورت خوابیده می باشند و در حجم های 100 تا 20 هزار لیتری قابلیت تولید دارند .

شرکت آذرپالت یکی از تولید کننده های با سابقه در تولید این محصولات بوده و شما می توانید برای خرید این محصول با کیفیت و تضمین شده با این شرکت در ارتباط باشید .

این شرکت قابلیت ارسال کالاهای خود را به صورت آنلاین به سراسر کشور نیز دارا می باشد .

مخزن آب چهار لایه

 مخزن آب چهار لایه

مخزن آب چهار لایه با بهترین کیفیت توسط شرکت آذرپالت به فروش می رسد . 

این شرکت با داشتن سابقه ای طولانی در تولید این محصولات تنوع زیادی را برای رفع نیاز های مشتریان خود ایجاد نموده و به دلیل کیفیت بالای محصولات ، همه ی کالا های خود را تضمین کرده است .

مخزن های چهار لایه معمولا در محیط هایی استفاده می شود که یا در دمای بسیار بالا قرار دارند و احتمال تبخیر مواد درون مخزن می باشد و یا از دمای پایینی برخوردارند و احتمال انجماد مایع درون مخزن و صدمه به لوله ها و خود مخزن وجود دارد .

 

مخزن آب چند لایه پلی اتیلن در کرج

 مخزن آب چند لایه پلی اتیلن در کرج

مخزن آب چند لایه پلی اتیلن در کرج با بهترین کیفیت توسط شرکت آذرپالت تولید ی شود . 

این شرکت علاوه بر ارسال و فروش محصولات خود در کرج و تهران ، امکان ارسال به سراسر کشور را فراهم آورده تا همه ی مردم بتوانند از این محصولات با کیفیت و استاندارد استفاده لازم را ببرند .

مخزن های چند لایه از یک تا چهار لایه تولید شده و دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود می باشد .

همه ی مخزن ها از مواد فود گرید تولید شده و آنتی باکتریال می باشند و مناسب ذخیره سازی انواع انواع مواد آشامیدنی و غذایی هستند .

مخزن پلی اتیلن مواد شیمیایی

 مخزن پلی اتیلن مواد شیمیایی

مخزن پلی اتیلن مواد شیمیایی یکی از پرکاربرد ترین مخزن ها می باشد که با بهترین کیفیت در شرکت آذرپالت تولید می شود .

این مخزن ها از پلاستیک مقاوم به اسید و مواد شیمیایی تولید شده تا در برابر خورندگی ان محصولات مقاوم باشد .

مخزن های پلی اتیلن به نسبت مخزن های فلزی در ذخیره ی این مواد بهتر عمل کرده و هیچ گونه واکنشی با محصول داخل خود نشان نمی دهد .

این محصولات به دلیل جنسی که دارند از وزن بسیار سبک تر از فلز تولید شده و قابلیت نصب و کارگذاری در انواع محیط ها و ماشین های حمل و نثل را دارا می باشد .

مخازن پلی اتیلن بیضی

 مخازن پلی اتیلن بیضی

مخازن پلی اتیلن بیضی قابل فروش از شرکت آذرپالت می باشد و شما می توانید با ارائه سفارش و مساحت مورد نظر ، حجم دلخواه خود را تهیه نمایید .

مخزن های بیضی به دلیل داشتن ساختار ویژه ی خود قابلیت نصب در مکان هایی با ارتفاع کم را دارا می باشند و شما می توانید این مخزن ها را با بهترین کیفیت و استاندارد های روز دنیا از شرکت آذرپالت تهیه نمایید .

مخزن های بیضی قابلیت ذخیره سازی آب آشامیدنی و انواع مواد های شیمیایی و اسیدی را داشته و می توانید در صنایع مختلف از این مخزن استفاده ی لازم را ببرید .

مخزن پلی اتیلن تک لایه

 مخزن پلی اتیلن تک لایه

مخزن پلی اتیلن تک لایه تولید شده توسط شرکت آذرپالت می باشد و این مخزن ها دارای تمامی استاندارد های مورد نیاز برای ساخت مخزن را داشته و قابلیت نصب در انواع محیط ها و ذخیره ی مایعات را دارا می باشد .

قیمت این محصولات به نصبت مدل سه لایه از تفاوت کمتری برخوردار است پس بهتر است برای تهیه این محصولات به خصوص ذخیره ی آب آشامیدنی از این مخزن ها استفاده نمایید .

مخزن های تک لایه از فود گرید ساخته شده و بیشتر برای ذخیره ی گازوئیل ها مورد استفاده فرار می گیرند .

برای تهیه این محصول و ثبت سفارش با کارشناسان آذرپالت در تماس باشید .

خرید مخزن پلی اتیلن آنتی باکتریال

 خرید مخزن پلی اتیلن آنتی باکتریال

خرید مخزن پلی اتیلن آنتی باکتریال با بهترین کیفیت قابل تهیه از شرکت آذرپالت می باشد . این شرکت با داشتن دستگاه های پیشرفته مخزن هایی با استاندارد بالا تئولید کرده تا جوابگوی انواع نیاز های مشتریان باشد .

مخزن های پلی اتیلن با داشتن طول عمر طولانی نصبت به سایر مخازن مشابه با جنس فلزی ، از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد .

این مدل از مخزن ها دارای سه لایه می باشند که لایه داخلی مخزن از تولید هرگونه باکتری و جلبک جلوگیری می کند .

مخزن های تولید شده در این شرکت همه دارای فودگرید و استاندارد های اروپایی بوده و با ضمانت طولانی مدت اقدام به فروش محصولات خود می کند .

فیتینگ مخزن پلی اتیلن

 فیتینگ مخزن پلی اتیلن

فیتینگ مخزن پلی اتیلن در جنس های گوناگون در بازار وجود داشته و این وسیله برای به کاربردن و استفاده از مخزن ها بسیار حیاتی می باشد .

شرکت تولید کننده ی مخزن پلی اتیلن یعنی آذرپالت در هنگام تولید مخزن ها محل اتصال فیتینگ ها را مشخص کرده و نقطه ی اتصال را ضخیم تر از نواحی دیگر مخزن تولید کرده تا در برابر فشار وارد شده به این قسمت مقاومت باشد .

فیتینگ ها در جنس های برنجی ، پلیمری و ام دی اف و... ساخته شده و شما می توانید با توجه به بودجه ی خود اقدام به خرید این محصولات نمایید .

مخزن های پلی اتیلن به دلیل داشتن جنس پلاستیکی قابلیت نصب انواع مختلف فیتینگ ها را داشته  به راحتی به وسیله ی گرد برها می توانید فیتینگ های گوناگونی بدون ریسک خراب شدن محصول نصب نمایید .

مخزن پلی اتیلن حمل اسید

 مخزن پلی اتیلن حمل اسید

مخزن پلی اتیلن حمل اسید یکی از مخزن هایی می باشد که مخصوص حمل مواد خطرناک و خورده می باشد . این محصولات و انواع مخازن پلی اتیلن را می توانید از شرکت آذرپالت تهیه نمایید .

مخزن های حمل اسید به گونه ای طراحی شده تا فقط یک راه ورود و یک راه خروج داشته باشد و محفظه ای برای خارج شدن گاز ها و بخارات ناشی از تکان خوردن اسید دارد تا از انفجار مخزن جلوگیری نماید .

مخزن های پلی اتیلن با داشتن عمر طولانی و وزن سبک مناسب ذخیره ی انواع مواد مایع می باشد و بهترین کاربرد را برای ذخیره ی انواع اسید دارد .

این مخزن ها ساختاری متفاوت با مخزن های دیگر داشته و قبل از خرید به وسیله ی تیم کنترل کیفی از سلامت محصول اطمینان حاصل کرده و بعد وارد بازار می شود .

فروش تانکر آب پلاستیکی در کرج

 فروش تانکر آب پلاستیکی در کرج

فروش تانکر آب پلاستیکی در کرج به وسیله ی شرکت آذرپالت با بهترین کیفیت قابل تهیه می باشد . 

این شرکت با داشتن تجهیزات بسیار پیشرفته و داشتن دانش فنی با سابقه ای طولانی اقدام به تولید این محصولات به صورت استاندارد نموده تا با فراهم نمودن نیاز های مشتریان با بهترین کیفیت رضایت آن ها را جلب نماید .

این مخزن ها از یک تا پنج لایه در این شرکت تولیدشده و حتی می توانید به صورت تکی و عمده اقدام به سفارش شخصی نمایید .

شرکت آذر پالت با تهیه ی این محصولات به صورت بهداشتی و ساخته شده از فود گرید و همچنین تهیه انواع گواهی های معتبر و بهداشتی برای محصول خود این اطمینان را برای مشتریان فراهم کرده تا از محصول خود مطمئن باشند و با آسودگی اقدام به ذخیره ی آب در طولانی مدت نمایند .

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد