x تبلیغات
آذرپالت

بزرگترین مخزن آب پلی اتیلن

 بزرگترین مخزن آب پلی اتیلن

بزرگترین مخزن آب پلی اتیلن قابل ساخت در شرکت آذرپالت می باشد . این شرکت به دلیل استفاده ی محدود از مخزن های بزرگ تر از 20 هزار لیتر تولید این محصولات را به صورت سفارشی امکان پذیر نموده و همچنین این مخزن ها برای صنایع مختلف و بزرگ کاربرد زیادی دارند از جمله کاربرد های مختلف این محصول شامل :

استفاده در صنایع بزرگ برای ذخیره سازی مواد اولیه به صورت انبوه

آبیاری به جنگل های مصنوعی و پارک های تفریحی در ناحیه های خشک

استفاده در کارخانه جات بزرگ برای تامین آب مصرفی و یا ذخیره ی مواد اولیه 

این مخزن ها در هر اندازه ای باشند باید دارای استاندارد مشخص شده را داشته باشند و قبل خرید بهتر است از استاندارد بودن محصول و گواهی های سازمان های مرتبط را چک نمایید .

نصب مخزن آب پلی اتیلن روی پشت بام

 نصب مخزن آب پلی اتیلن روی پشت بام

نصب مخزن آب پلی اتیلن روی پشت بام و انواع خدمات پس از فروش قابل ارائه از شرکت آذرپالت می باشد ، این شرکت با داشتن خط تولیدی مجهز و تولید مخازن در حجم های گوناگون سبب شده تا مشتریان بتولنند با توجه به مساحت و استحکام پشت بام خود اقدام به خریدی استاندارد نمایند .

برای نصب این مخزن ها بهتر است از حجم استاندار استفاده نمایید ودر صورت کم بودن حجم از چند مخزن استفاده کنید این کار دو مزیت داشته ، اول اینکه حجم سنگینی به سقف فشار نیاورده و فشار بر مساحت بزرگ تری پخش می شود وامنیت نصب را بالا می برد دومین دلیل این است که در صورت خرابی یک مخزن سایر مخزن ها سالم بوده و فقط احتیاج به تعمیر و یا تعویض یکی مخزن آسیب دیده می باشد در صورتی که مخزن های بزرگ در صورت خراب شدن خسارت سنگین تری ایجاد می کند .

مخزن آب پلی اتیلن زیر پله ای

 مخزن آب پلی اتیلن زیر پله ای

مخزن آب پلی اتیلن زیر پله ای با قابلیت نصب آسان در مساحت های مختلف توسط شرکت آذرپالت تولید می شود .

این مخزن ها عموما برای ذخیره سازی آب آشامیدنی تولید شده است و به همین دلیل در مدل های سه تا چهار لایه تولید می شود .

مخزن های پلی اتلین به دلیل دارا بودن ویژگی های زیادی از جمله ضد جلبک و آنتی باکتریال بودن مناسب ذخیره ی آب بوده و در انواع حجم ها و اندازه های مختلف تولید می شوند .

مخزن های آب پلی اتیلن زیر پله ای از مساحت محیط به بهترین نحو استفاده کرده و جای کم و بی استفاده ای را اشغال می کند و این کارایی یکی از بزرگ ترین مزیت های این مدل از مخزن می باشد .

جلوگیری از یخ زدن تانکر آب

 جلوگیری از یخ زدن تانکر آب

جلوگیری از یخ زدن تانکر آب به وسیله ی انواع راه کار ها امکان پذیر می باشد .

شرکت آذرپالت با داشتن سابقه ای درخشان در تولید محصولات با کیفیت اقدام به ساخت تانکر هایی با ضخامت و عایق بندی عالی نموده تا در برابرانواع شرایط آب وهوایی قادر به کارکردی مناسب باشند .

تانکر ها به وسیله ی انواع عایق بندی ها و همچنین راهکارهایی همچون ، دفن کردن تانکر به دلیل گرم بودن زمین ، روان کردن آب تانکر ها ، زیرا آب راکد زودتر یخ می زند ، تهیه مخزن های بزرگ تر و ... می توانید از یخ زدن تانکر ها جلوگیری نمایید .

لوله های مخزن ها سریع تر یخ میزند زیرا حجم اب درون ان ها بسیار کم است و در صورت یخ زدن احتمال ترکیدن و نشت اب وجود دارد .

جلبک زدایی مخزن آب

 جلبک زدایی مخزن آب

جلبک زدایی مخزن آب یکی از اقدامات مهم می باشد زیرا وجود جلبک در آب علاوه بر ضرر داشتن برای بدن انسان ، برای دام ها و محصولات کشاورزی نیز مضر می باشد .

شرکت آذر پالت با تولید این مخزن ها به صورت ضد جلبک و عایق شده برای جلوگیری از ورود نور که یکی از عوامل مهم رشد جلبک می باشد، ذخیره ی اب را به صورت استاندارد برای ما فراهم آئردهاست تا با آسودگی از این مخزن ها برا ذخیره سازی آب شرب استفاده نماییم .

از علل مهم زدن جلبک در مخزن وجود نور خورشید ، راکد بودن آب ، وجود املاح معدنی و... می باشد.

ما میتوانیم با نصب انواع عایق و همچنین فیلتر برای پاکیزه کردن آب از بروز چنین اتفاقی پیشگیری نماییم . 

تولید مخازن پلی اتیلن در کرج

 تولید مخازن پلی اتیلن در کرج

تولید مخازن پلی اتیلن در کرج با بهترین متریال و شیوه ای استاندارد به وسیله ی شرکت آذرپالت تهیه و تولید می شود .

این شرکت با برخورداری از بهترین تکنولوژی به ساخت این محصولات با بهترین و به روز ترین روش ها اقدام کرده است .

مخازن پلی اتیلن با توجه به نوع ان ها شیوه ی ساخت متفاوتی دارند .

این مدل از محصولات به صورت چرخشی 360 درجه تولید شده و حتی به هنگام سرد شدن نیز از چرخش نمی ایستد تا به راحتی جدا شود .

این محصول به صورت آنتی یووی و آنتی باکتریال تولید شده و دارای نشان سیب سلامت و استاندارد های اروپایی می باشد .

استاندارد مخازن پلی اتیلن

 استاندارد مخازن پلی اتیلن

استاندارد مخازن پلی اتیلن به وسیله ی شرکت آذرپالت به خوبی رعایت شده و از هرگونه گواهی برای سلامت کالا برخوردار می باشد .

این شرکت یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کنده ی انواع محصولات مخزنی و تانکری با ویژگی های مختلف می باشد .

با توجه به تنوع این محصولات و ویژگی های مختلف آن ها بهتر است ، قبل از خرید اطلاعات خود را از این محصولات بالا برده و خریدی مطمئن و مناسب را تجربه نمایید .

مخازن پلی اتیلن با توجه به کاربرد زیاد در ذخیره ی آب همه لایه های آن باید از گرید فود برخوردار باشد و دارای سیب سلامت از سازمان غذا  دارو باشند .

محصولات تولید شده در شرکت آذرپالت همه دارای این ویژگی می باشند و دارای تضمین و خدمات پس از فروش هستند .

قیمت تانکر آب پلاستیکی سه لایه

 قیمت تانکر آب پلاستیکی سه لایه

قیمت تانکر آب پلاستیکی سه لایه در شرکت آذرپالت بسیار مقرون به صرفه می باشد و این شرکت با تولید محصولات خود با بالاترین کیفیت ، این محصول را به پر فروش ترین محصول تبدیل کرده است .

قیمت سه لایه ی آنتی باکتریال و ضد جلبک و آنتی یووی این محصول با مدل سه لایه ی معمولی تفاوت زیادی ندارد پس خرید مدل استاندارد و فودگرید این محصول پیشنهاد می شود .

تانکر های سه لایه بسیار مقاوم می باشند و برای ذخیره ی آب آشامیدنی بسیار کاربرد دارند .

همچنین از این محصول می توان برای ذخیره ی انواع مایعات با چگالی شیبه به آب استفاده برد .

نحوه لوله کشی مخزن آب با پمپ

 نحوه لوله کشی مخزن آب با پمپ

نحوه لوله کشی مخزن آب با پمپ ، کاری تخصصی می باشد که بهتر است به وسیله ی متخصص انجام شود ، خرید و ارسال کارشناسان برای نصب مخزن ها با پمپ را می توانید به وسیله ی شرکت آذر پالت تهیه نمایید . 

این شرکت با ساخت انواع مخزن ها با قابلیت متعدد مناسب انواع مصارف خانگی ، ساختملانی، اداری ، صنعتی و کشاورزی مناسب بوده و به رفع نیاز مشتریان با بهترین خدمات می پردازد .

نحوه ی لوله کشی این محصولات با پمپ اگر به صورت استاندارد باشد سبب برخورداری از حجم آب زیاد و همیشگی حتی در طول قطعی اب می شود .

قیمت تانکر آب پلاستیکی

 قیمت تانکر آب پلاستیکی

قیمت تانکر آب پلاستیکی با مناسب ترین قیمت به وسیله ی شرکت آذرپالت ارائه می شود .

این شرکت با داشتن خط تولید قدرتمند اقدام به تولید انواع تانکر ها با جنس پلاستیک می باشد .

مدل های پلاستیکی این محصول به دلیل تنوع بالا در ساخت شکل ظاهری ، حجم های مختلف تا 20 هزار لیتر و بیشتر ، سبکی وزن و انتقال و نصب آسان در محیط های مختلف و همچنین قیمت بسیار ارزان تر نسبت به مدل فلزی دارای محبوبیت و توجه ویژه ای قرار گرفته است .

تانکر های پلاستیکی برعکس تانکر های فلزی طول عمر بیشت و مقاوم بر فرسایش و اکسید می باشد .

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد